Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Så där ja....

Av Linda - 6 januari 2011 16:37

Då har jag en ny dator......


Allt verkar funka....

Men det är lite "ommöblerat" så vissa saker tar en stund att hitta....

så det blir att leta ett tag framöver.... :-)


Höll på att gå misste om mina favoriter där jag har alla mina bloggadresser inlagda *glurp* Men det ordnade sig! :-)


Vill ju kunna fortsätta att ha koll på de bloggar man brukar vara inne på.....

Sånna här gånger när man byter nått så "enkelt" som en dator så märks det vilken vane människa man är!

Plötsligt va alla bloggarna lagt i bokstavordning... Vilket jag inte hade förut...

Vilken oreda det plötsligt blev??!!

Tänk hur det är... Bara av en sån enkel sak!

Bara för att förr så hade jag dom i min ordnong... och när jag har varit inne och kollat på en viss blogg om det är nått nytt,så vet jag att nästa jag brukar kolla på

är den och den OSV.... Har ni haft samma problem???


Helt otroligt vad man är van med vissa saker... Detta måste väl räknas till ett

I-lands problem?

Men enkelt va det att lösa.... Fixade om dom i den ordningen jag ville ha dom och hoppas att dom stannar så!


Jahapp det va ungefär vad som har hänt här.....

 
 
Tanten

Tanten

8 januari 2011 00:11

Du, jag vet PRECIS vad du menar, jag blir galen på saker som flyttar på sig osv. Har både bytt och formaterat om datorn några gånger, höll på att tappa modet varje gång, för inget var sig likt, typ. Bara det att iconerna lägger sig fel på skrivbordet kan göra mig snurrig...
Men vilken TUR i alla fall att du kunde få en "ny" dator när din gamla krånglade!
Lycka till och ha en skön helg!
Kram

http://tantmarit.se

 
Ingen bild

Linda

8 januari 2011 15:16

Ja visst va det tur.....
Men det tog brorsan typ 10 min att fixa felet när han va här.....
Men då hade vi ju redan bestämmt att jag skulle ha en ny.... Så det va ju inte läge att ändra sig.

Men den nya är snabbare och verkar inte ha nå "dumheter" för sig.... Så jag är nöjd!
Har inte provat allt än men det verkar funka nu det jag andvänder mest...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 11 september 2017 22:29

Idag är det 2 år sedan pappa gick bort..... Det va minst sagt ett händelserikt år 2015..... Jag vill varna känsliga, att det kommer bilder på kistan.....   Jag bestämde på en gång att jag skulle göra kistdekorationen! Jag har hållit på tidiga...

Av Linda - 23 mars 2017 20:01

Har idag "letat fram" en skärfil som jag har gjort tidigare... Det är en fil med min stämpel som jag har för o stämpla baktill på mina alster... Men efter att ha stämplat fel x antal ggr o har fått rädda eller kassera alster pga av det kändes int...

Av Linda - 28 december 2016 23:31


Nu har pyssellusten återkommit ? Ibland får man vänta in den.... Så nu knåpar jag med något som ska bli grattiskort framöver.... ...

Av Linda - 28 november 2016 16:37


Köpte grejerna till den här ljusstaken för 2 år sedan, men nu äntligen så kom jag till skott.... Trodde att jag skulle kunna få ner 4 st ljus.... Men då har det blivit alldeles för tätt mellan dom.... Har stoppat tidningspapper i botten, för o få u...

Av Linda - 15 november 2016 12:44

Såg det här tipset på Fb.... Tänk att man glömmer bort saker som man har i byrålådan..... Blir nog till o ta fram dom o göra något effektfullt ? https://www.facebook.com/linda.nilsson.1291/posts/1249864005077611 ...

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards