Alla inlägg under februari 2014

Av Linda - 2 februari 2014 17:09

Har gjort ett bröllopskort som passar när 2 män ska gifta sig.....

Även denna gång har jag haft hjälp av min Silhouette Cameo.

Skärfilen till smokingen har jag fått i en grupp på facebook.



 

I Have made a wedding card that fits when two men are getting married .....
Even this time, I have had the help of my Silhouette Cameo.
Cut file for Tuxedo, I have been in a group on Facebook


 



Flugorna har jag monterat med 3:D kuddar så dom står ut från kortet.


The bow tie I have mounted with 3: D pillows so they stand out from the card.


 


Inuti våndades jag rätt mycket innan jag kom på vad jag skulle ha där......

Ville inte ha så mycket "lull lull" blommor eller hjärtan....


Det fick bli chamangeflaska, glas, ringar och en bladranka allt i "guld"

Skärfilerna till dessa har jag oxå fått på FB.


Inside, I agonized quite a lot before I came on what I would have there ......
Did not have as much "lull lull" flowers or hearts ....
It got rid chamangeflaska, glasses, rings and a leaf creeper all in "Gold"
Cutting files for these I oxå been on FB.

 
 

 



 


I hörnet på blom rankan blev ett hjärta.


In the corner of the flower vine became a heart.

 



Tack för besöket! :-)


Thanks for visiting! :-)

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards