Alla inlägg under januari 2013

Av Linda - 25 januari 2013 11:43

Nu har min Silhouette "skärmaskin" fått jobbat lite igen...  :-)


Tänk vad mycke roligare det blev när den funkar som den ska! Har krånglat en hel del dom senaste månaderna...

Har fått tips på FB hur jag skulle lösa dom och har mailat silhouette,men utan någon lösning....


När jag köpte vissa mallar så sa maskinen att jag va tvungen att uppdatera till senaste versionen,gjorde det men det funkade inte ändå... Men så fick jag hjälp av min bror att dona lite och han uppdaterade den igen...

Och se då funkade den!


Har 2 st olika mallar på skor,men jag tänkte att jag börjar med den "enklaste"


Den här modellen skär maskinen ut hela skon i ett stycke utom klacken,den blir på sidan om.... Sen är det att montera och dekorera! :-)


Tanken med dessa är att antingen ha dom som dekoration eller iställer för ett "kort"


Dom här 2 första bilderna är tagen med mobilen,därav kvalitén...  :-)





   



Sedan så stannsade jag ut en "spets" med en Martha Stewart stans.. Och monterade på....


 





"pärldekorationerna" Har jag gjort själv.... Här är tips på hur du kan göra dom: HMM Kan inte länka... Men det tipset finn under spartips på höger sida här i bloggen....



 



Jag gjorde Tags=ettiketter dom ligger som sula och fäste en sptsbit på den så att den blir lättare att dra upp...

Där kan man skriva sin hälsning.....


 


Blir nog fler av dessa! :-)



 


Av Linda - 5 januari 2013 13:16

Ja nu är det tyst här.......


först så åkte jag på ryggskott.... Och nu har jag magsjuka..... Så det ligger lite nere..... Men jag återkommer! :-)

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards