Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 29 juni 2010 16:38

Upptäckte nu när jag satt och gick igenom vilka kort som jag har scanat in och sparat så hade jag några fler till bröllop....

Så här såg dom ut....


  


  

Av Linda - 27 juni 2010 22:53

Fick äran att göra 3 st kort till ett bröllop!

Det är inte ofta man får representera med så många!!

Här kommer korten som jag gjorde.... Det var lite knixit att göra dom,

för jag fick leta fram alla grejjer i flyttröran och sitta vid vardagsrumsbordet...


Kort 1 Blomkruke kort


  


Kort 2 med sammetspapper


Kort 3


     

Av Linda - 23 juni 2010 23:00

Har alltid önskat mig ett eget rum för allt mitt pyssel...

Och nu håller det på att gå i uppfyllelse!!

Vi har flyttat in i min sambos föräldrahem och där fanns ett rum över....   


Vi har målat och fräschat upp lite....

innan vi började....

Rummet från andra hållet......

  

Målningen börjar.....


Endel av mina hobbygrejjer....

Här ska jag ha en 3 meter lång "arbetsbänk" med hyllor ovanför....


  Första hyllorna har kommit upp och skrivbordet är på plats + datorn, det här

kan jag sitta och jobba.


Ska i morgon köpa kökskåp/underreden för att kunna göra min arbetsbänk...Hyllorna som ska vara ovanför levereades idag av en kompis...    Fortsättning följer!     

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards