Alla inlägg under september 2015

Av Linda - 9 september 2015 07:51

men nu är det längesen jag bloggade...

sommaren har regnat bort, och det har det nog gjort för dom 

flesta....

min sommar har minst sagt varit fulltecknad.jag har bla

jag har flyttat en mysig lägenhet med en vidunderlig utsikt över Storsjön.

Japp nu är jag åter i Jämtland!


Min pappa gick bort den 11/8.


Så ni förstår säkert varför bloggen legat nere...


men nu åter till ämnet 😀

2000-talet....

ja äntligen har även jag klivit in där vad gäller bloggen.

har inte haft en tanke på att man kan ladda ner appen 

o blogga från telefonen!!

men nu har jag oxå kommit på den idén 😆

misstänker att det har med min förra telefon o göra...

den hade en urusel kamera....

men nu kanske jag kan få till även detta...


men kommer alldeles säkert o fortsätta fota med min 

systemkamera, för kvalitén på bilderna blir ju bra

mycket bättre med den ändå....


men nu kanske det även kan bli att jag oftare får till

ett inlägg om både ditt o datt 😉


pysslet ligger nerpackat i lådor, men har 

planer för att börja försöka bringa ordning och få till 

mitt "hobbyrum" som kommer bli i min sovalkov som 

tur var fanns i den här ettan....

Men först blir det allt fix inför pappas begravning den 11/9.


på återseende 😀

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards