Alla inlägg under december 2010

Av Linda - 31 december 2010 16:07

Då vänder vi blad och blickar framåt!


Jag kommer inte att ge några nyårs löften.....

Brukar bara misslyckas med det och då är det inget kul!


Men jag ska fortsätta med det jag har börjat med!

Att ta mer hand om mig själv!

Försöka iallafall.... många gånger är man duktig på att ha koll på hur andra mår

och att dom runt om en ska ha det bra, men sen glömmer man bort sig själv...


Hur gör ni? har ni några nyårslöften??


Av Linda - 29 december 2010 18:46

Blev moster den 17 december....


Så jag gjorde detta blöjkort till lilltjejen, Johanna.


  



Närbild på charmsen.


  


Sedan när man öppnar kortet så drar man bara av "midjebandet".

Så man behöver inte knyta upp det varje gång man ska öppna kortet.

Det blev rätt så tjockt kort för blommorna och 3:d kuddarna tog endel plats.


  

Av Linda - 29 december 2010 16:14

På att få se nått hända här kommer snart att få se det... :-)


Har gjort ett kort till mosters älskling som jag snart kommer att lägga ut här...
Ska bara "skriva brev" till försäkringskassan först....


Ha tålamod!

Av Linda - 20 december 2010 10:30


Har gjort lite julkort som jag ska skicka till vänner.

Men glömde givitvis att fota dom..... Men vissa av dom har jag redan visat här för jag "kopierade" endel som jag hade gjort till försäljning.

Sen så vore det ju synd att visa dom här om den som ska få det får se kortet här först....

Av Linda - 20 december 2010 10:24

Sundsvall.....

Verkar som om att det ska bli kallare fram i veckan så jag törs inte chansa....

Fast egentligen behöver jag inte åka......


Jo jag ska ha värmeljus och batterier.... Och då MÅSTE man åka på ikea...   

ca 7 mil bort!.....

Längtar efter att få trängas med folk och "riva" runt bland grejjer!....


Har varit uppe nu en stund och förberett resan....= eldat

Av Linda - 18 december 2010 19:59

Som moster!   


Japp igår kväll kom det en tös på 51 cm och 3490 gram!!


Så nu blir det och sätta igång och göra ett kort till denna tillgivenhet!


Av Linda - 14 december 2010 23:38

Har pysslat i några dagar med min styvson/plastson (vad säger man ?? lika hemska ord båda 2, men min sambos son...)


Han hade bestämmt att 5 st kort skulle han göra....

Så med lite ledsagning och hjälp när orken tröt så fick han till 5 st sånna här...


  

Av Linda - 12 december 2010 21:15

Idag har jag "bakat".....

Jag har gjort dammsugare!

Hittade ett recept och ville prova på...

Men inte va det så spännande som jag trodde att det skulle bli....

Var på ett cafe en gång och deras egna "hemmagjorda" dammsugare, och dom va UNDERBARA!!!

Men mina tyckte jag smakade lite av pepparkaks deg....

Men till saken kan vara att man skulle ha punch i det receptet som jag hade och jag hade arraks essens eller sån som är till dammsugare, det var VÄLDIGT

koncentrerat, så det va svårt att veta exakt hur mycket man skulle ta....


Men dom kommer säkert att slink ner....

Dyra blev dom om man jämför med dom man köper... Så jag hade hoppats på

en himelskt god upplevelse!

Men skam den som ger sig kommer säkert att "ge mig på det igen!"


Kladdigt va det att doppa dom i choklad... provade med en grilltång....


  


  

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards