Alla inlägg under februari 2015

Av Linda - 6 februari 2015 16:22

Har i dagarna 2 knåpat med en "korsett väska!

Jag trodde att den skulle vara ett rätt enkelt och okompiserat projekt.....

Men ack så fel jag hade!


Jag råkade bryta av några av "flärparna" som manskulle använda för att fästa ihop delarna med varandra...

Och sedan fick jag lim på fingrarna som jag råkade få på papperet.....

Och sedan så skulle man ha haft 2 armar till med långa fingrar för att nå ner i botten.....


Men till slut fick jag ihop alltihop.....


Lyckades laga det jag hade sönder och dölja limmet med band :-)


Men tänk hur det är.... När jag stod där och letande bland banden så blev jag plötsligt snål!

Vissa av banden tyckte jag var för fina!

Och då har jag hundratal band och jag har inte använt ett band på något projekt på länge!!


Men till slut så "vågade" jag ta lite av banden!   




Has 2 days crafted with a "corset bag!
I thought it would be a fairly simple and straightforward projects .....
But oh so wrong I was!
I happened to break off some of the "bellows should" who mans hill used to fasten parts together ...
And then I got glue on your fingers as I happened to get on paper .....
And then you would have had two arms with long fingers to reach down to the bottom .....
But finally I got it all together .....
Managed to fix it I had broken and hide glue with ribbon:-)
But imagine what it is .... As I stood there and search among the bands, I was suddenly stingy!
Some of the bands thought I was too nice!
And then I have hundreds of bands and I have not used a ribbon on a project in a long time !!
But in the end they "dared" I take some of the ribbons!    

 
 
 

Här har jag precis börjat....... Och hade god lust att ge upp......

Allt är utskuret med min silhouette Cameo.


Here I have just started ....... And had a good mind to give up ......

Everything is cut with my Silhouette Cameo.

 



Måttet på asken eller väskan är ca 14,5 cm


The measure of the box or bag is approximately 14.5 cm



 


 



 



 




 



 





Tack för besöket!   


Thanks for visiting!   

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards