Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 31 mars 2010 14:06

Gjorde för ett tag sen en presentask av en tändsticks ask.

Så här blev den... Inge märkvärdigt men kul ändå att ge bort nått litet i...

  

Av Linda - 23 mars 2010 14:35

Det här kortet har jag gjort åt min svägerska som fyller år idag..

Hon är blom intresserad därav kortet....

På youtube hittade jag instruktionerna det kallas flower pot card.

Prova du med det va super kul att göra!!  

Inuti så är det en pappers remsa som man kan skriva på....

  

Av Linda - 20 mars 2010 12:46

Vi är ett gäng som träffas och pysslar 1 g i månaden. Sisst så hade vi återbruk på schemat... Därav kortet med tapet på.


Gången innan e så hade Krisitna gjort en påse åt alla med samma material och sedan fick vi göra kort eller så med det som fanns i påsen.

Detta har vi gjort några gånger och et är jättekul att se allas alster efter de för alla gör så olika.

Den här gången Fick vi även med förvikta askar så det va bara att sätta igång och knåpa ihop dom och sedan dekorera dom. Jag glömde att ta kort på materialet vi fick men här kommer mina alster.... Fick dessutom grejjer över, för min inspiration tröt... Men de kommer säkert till andvändning till nått annat....


Det här kortet är öppningen mitt fram på.



Det här kortet är skuret på diagonalen på mitten tvärsöver, sedan har jag föst cirkeln med tjejen och killen över så att det täcker lite.


Askarna.....


              

Av Linda - 19 mars 2010 13:13

Herregud va trögt de kan vara ibland.....

Vissa stunder då pysslar man som en tok sen kan det va flera dar som man ligger nere....

Får väl skylla på kroppen då.... har haft rent ut sagt skit ont i vänster axel och eftersom att jag är lagd åt det hållet så har det varit lite svårt att hålla på....

Men jag tänkte att jag kan väl försöka bjuda på ett inlägg med ett kort som jag gjorde för att tag sen... Men på nått underligt sätt så känns det inte färdigt...

vill lixom tryck dit nån text eller nått... Vi får väl se hur det blir med den saken...  

Så håll till godo!

  

Av Linda - 11 mars 2010 19:06

Äntligen så har dom kommit det som jag har beställt.

Det är i och för sig nån vecka sen men nu kommr inlägget....

Är så kul och ha massor med färger hemma så att man kn välja och vraka när man ska göra kort med blommor och blad...         

Av Linda - 11 mars 2010 18:59

Det här kortet gjorde jag när jag va på hobbyträff sisst då vi skulle pyssla med temat återvinning... Eller rättare sagt började med och avslutade hemma....

Det vinröda i kanten det är en sammetstapet från min mor och far....

Har sedan använt av min nya stans från Martha Stewart som nyss har landat här hemma...

  

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards