Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 31 juli 2010 21:34

Fick för mig och göra lite typ raggar kort eller nått åt det hållet...

Men får nog öva och klura lite till är inte riktigt nöjd...


Ramen som är i bakgrunden är utstansad med Quickutz cookie cutter, nesting label.

LP skivorna är också en Quickutz die.

Bilen och hjärtat med baner har jag hottat till med glossy accents, så att dom är blanka, men det syns dåligt på bilden.


  

Av Linda - 30 juli 2010 20:54

Har fått rätt mycket förfrågningar om dopkort,så det va bara att sätta igång!

Så här blev resultatet....


  


  


Har använt spellbinders för att stansa och embossa bakgrunderna

Dom blå blommorna har jag färgat själv med glimmer mist.

Motivet är ambossat med coppar.

Av Linda - 29 juli 2010 16:14

Började inse att det började ta slut på vissa kort i mitt kortställ som vi brukar ha med när vi åker på marknad....

Så jag gjorde dessa föratt fylla på med.




Såg ett kort på nätet där dom hade använt kakpapper som bakgrund...

Klurade på det ett tag och kom på att jag har ju en spellbinders som har nått liknade mönster så den åkte fram och så blev mitt bakgrundspapper till

vagnen. Etiketten är också utstanad i spellbinders.   

Har gjort mindre modell av detta kort också men det får ni se en annan gång!      

Av Linda - 26 juli 2010 21:13

Japp det va ju ett tag sedan....

Gissa om man shoppade loss!!    


Köpte bla lite brads,nya papper....som om att jag behövde nya...

Men vad gör man när man hittar fler man bara MÅSTE ha??

Nää nu får jag börja att andvända dom jag har... Man kan ju inte ha dom bara för att titta på dom....

Men jag har en tendens att göra så...För tänk om man aldrig får tag i ett sånt papper igen??

Det har hänt mig...Jag letar fortfarande efter ett med visst papper med rosa prickar som jag bara hade ett av....


Sedan köpte jag

   Martha Stewart fjärils punch


  

Och en tim Holtz Haning sign.


Har provat dom...Men dom har inte hamnat på nått alster ännu...



Av Linda - 2 juli 2010 12:26

I helgen är är det hobbymässa i Leksand!

Har blivit en tradition att åka dit nu.....

Det är tredje året som jag kommer att åka nu....


Skönt och roligt att kunna komma iväg en sväng och sedan att förena det med nöjje är ju inte helt fel....     


Så jag börjar min resa ikväll....

Åker då till mor och far och knoppar där sedan på lördag morgon blir jag upplockad av Majlis och Ulrika vid 6 bläcket sedan bär det av!!!


Kommer tillbaka på söndag förhoppningsvis fylld av ideer och nyinköpta saker som man kan pyssla och dona med...


Så nästa inlägg kanske handlar om dessa saker som jag har köpt! 

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards