Alla inlägg under december 2014

Av Linda - 15 december 2014 15:17

Gör en ny kategori....


Tänkte att det kan vara bra att jag lägger in och gör en ny kategori som heter beställning av kort.


Det är med tanke på om du vill beställa ett kort efter att ha tittat runt i min blogg....

Jag har upptäckt att om någon kommenterar någon bild i bloggen, så kan inte jag se vart den kommentaren finns.

Jag får ett meddelande om att jag har fått en kommentar, men sen får jag "leta" igen den själv.....


Så det har hänt att jag har hittat igen kommentarer långt efteråt, och det är ju trisst!


Om du hittar ett kort som du skulle vilja beställa är det enklaste att du kontaktar mig via min mail.


nickeslinda@hotmail.com


Så kan vi ha vidare kontakt den vägen och ev byta telefonnr om det skulle behövas....


När jag gör kort på beställning är det lite "roligt" att få reda på lite ang den som ska få kortet, vad dom har för intressen eller favorit färg osv, för då försöker jag att få till ett kort som passar just den personen....

Då blir det även lite extra personligt.


Välkommen med din beställning!

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards