Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda - 17 oktober 2011 19:37

Ja tänk!......


Fast jag har stiljte här i bloggen så har jag ändå typ 5 besökare!


Ja det kanske låter fjuttigt,med 5 st! Men jag tycker att det är FANTASTISKT!

Tänk att 5 personer tycker att det är intressant att gå in här och kolla!


VÄLKOMNA ALLA!


Idag är en jobbig dag!

ja det är 14 dagar sedan 14 lååånga dagar med en berg & dalbana som har gått upp och ner.....

Jag försöker att "underhålla" mig med små uppgifter så att jag får annat att tänka på.... Idag har jag putsat fönstren i köket, gardinerna tar jag i morgon.....


Sedan har jag varit ute och plockat undan alla hinkar som jag har haft tomaterna i , i mitt "växthus"

Men orken är inte riktigt på min sida... Så jag får vara nöjd med dessa små projekt......

Av Linda - 10 oktober 2011 16:19

I mitt förra inlägg så lovade jag ju skärpning här på bloggen....


Men tyvärr så blir inte allt här i livet som man vill/önskar.


Har en tung sak som jag "måste" ta tag i......


Vill inte skriva om det här......


Jag försöker att knåpa lite här hemma med lite av varje, för att avleda mina tankar, men jag kan säga att det går väl inte så där lysande....


Har fått så underbara blommor av min syster,svåger och lilla Johanna.

Det värmer!


 


 

Vå får se hur mycket jag kommer att uppdatera framöver, men nått hoppas jag på att kunna plita ner....

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards