Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Linda - 19 januari 2015 17:18

Blir lite ledsen........


Sitter och tittat i min blogg på gamla inlägg jag har gjort......

Och inser att jag har fått många kommentarer för FLERA år sen, som jag INTE har sett!!!


Visst jag får ett meddelande till min mail att jag har fått en kommentar, men hur/var ska jag kunna hitta igen den kommentaren!?


Säg att jag har en ny besökare som hittar ett kort som jag gjorde för 3 år sedan och lämnar en kommentar, då vet jag inte vart eller när eller vilket inlägg det är kommenterat på!!!


Gissa om det är frustrerande!!   




Gets a little sad ........

Sitting and looked in my blog on old posts I have made ......

And realize that I have received many comments for SEVERAL years ago, I have not seen !!!

Sure, I get a message to my email that I have received a response, but how / where can I find again that comment !?

Say I have a new visitor who finds a card that I made about 3 years ago and leave a comment, then I do not know where or when or which posts it is commented on !!!

Guess it's frustrating !!

 
 
 


Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards