Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Linda - 26 juni 2012 14:46

Tänkte bjuda på en bild bomb.....


Nu när jag inte "kan" bjuda på något annat...


Har sådär lagomt långtråkigt......

Kan indet direkt hitta på nått,för huvet värker och balansen är inte som den ska......

Känns som om jag står upp i en båt....


MEN jag är hemma och jag kan vara uppe! Så jag är nöjd!

Har jagat läkaren idag som opererade mig för att få ett sjukintyg....Men det verkar 

vara lättare sagt än gjort.... Men jag får väl prova i morgon igen....

Dum som jag va så sa jag inte till innan

 jag åkte hem i lördags..... Men,men....


Har "strosat" runt lite här på gårn och tagit bilder och plockat lite blomster av alla de slag....

Vet inte hälften av vad dom heter..... Kommentera gärna....


Hade kameran inställt på macro på vissa av bilderna.... Men jag är INTE nöjd.....

Så nu har jag suttit och kollar in macro objektiv till kameran.... Men jag kommer nog

inte att skicka efter utan jag vill handla i butik,så att jag även kan få prova....    


 



Lupinerna blommor så fint nu!




 




 



 



 


Vallmon har börjat blomma.....


 


Vad heter dessa? Har blvit alldeles fullt av det sen sambon grävde och fyllde ut vid garaget....


 



Dessa är så fina! Vad heter dom??


 



   



Nu får det vara nog med data för en stund....... 




Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards