Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Linda - 15 februari 2012 19:41

Här hemma blev det mååånga blommor igår på allahjärtans dag igår.....


Först fick sambon blommor av mig...... Dom finns i förra i inlägget....


Sedan fick jag en "kvast" av honom..... Näe synd att kalla det "kvast" för dom va så fina!


2 st stora röda rosor, några andra röda som jag inte vet vad dom heter och grönt "spröt" Men sedan va där några vita... Förstår av det jag ser att det är egentligen grönt som har blivit färglagt vitt.... Men fint va de!


Mor,far och syrran va hit igår och hälsade på... Med sig hade dom en STOR bukett med tulpaner!

15 st + blåbärsris i.... Det va faktiskt effektfullt!


Nåja...


Jag lekte lite med kameran i dag på blommorna.....


 Här är lite allster....


Tänkte att det skulle bli så bra i solskenet.... Men ja vet inte ja..... Det röda blev mer orange...


 


 


 


 


 


    



Av Linda - 15 februari 2012 19:16

Gjorde ett kort till sambon......


"liftade" på ett som jag hittade på nätet för ett tag sen.....


Kortet lite gömt i buketten! Underbara rosor i 2 st toner.....


 


Ingen är som du!


 


Band med hjärtan!


 


 


Det stora hjärtat är gjort i min skärmaskin silhouetten,det "lilla" röda är gjort i min "mangel", big shot.

Bilden är från en skiva som jag har köpt på e-bay och skrivit ut på fotopapper.Bingorutan är från ett papper som är 30x30 så jag har bara klippt ut den delen.

Storleken på kortet är ca 15x15 cm.


Avslutar med ett kort på en av sambons rosor.....


 

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards