Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Linda - 19 mars 2012 16:17

Är väl inne på 5 veckan med ryggen......

Men kände mig bättre efter sissta gången hos kiropraktorn,så då "passade jag på" att åka på hobbyträff....


Idag är väl det inget hit direkt.... Att sitta 12 mil i bil och sedan pyssla och sedan 12 mil hem igen....

Men ibland så måste man "offra sig" för att göra något som fyller på en.....


Ringde till kiropraktorn igen... Men hon tyckte att jag skulle avvakta... Det kan ju vara musklerna,jo det är sant ÖNSKAR starkt att det är de.... Har provat det mesta nu för att få musklerna att fatta att det är dax att lägga ner detta nu..... Men blev det inte bättre så skulle jag få ringa onsdag morgon igen..... Håller tummarna...


Men igår som sagt så va jag på hobbyträff....

Vi pysslade med alcohol ink...


http://www.youtube.com/watch?v=-KbNWkzZFQg


Köpte dessa flaskor sen vi gick på kurs för några år sen och sedan har dom blivit liggande.....

Men nu tog vi och provade på det igen och det är ju kul!

Dock ska man tänka på att ha god ventilation......


Jag gjorde 4 st olika.......

2 st gjorde jag på overhead plast...... Det är 3 st olika färger på varje blad.


    


 



Sedan hade jag något "metall papper" som låg här hemma.... Det är ungefär som foolie fast lite tjockare.....

Så jag provade på det oxå...... Det blev som en metallic effekt på dom.....


 


 


 


 


Ska prova och "mangla" metallen så att det blir en 3:d effekt på den...... Ska bli intressant och se hur det blir....

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards