Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Linda - 6 januari 2016 22:03

Längesen jag skrev något inlägg... Ska försöka bättra mig, för nu har jag kommit igång med lite pyssel o knåp efter min flytt.

Idag har vi kallt här på Frösön det har varit så kallt så min digitala termometer inte har velat visa mer än LO... Men när det blev -20 grader så visade den igen... Så med andra ord var det över 20 grader....

Så idag har jag skrubbat rent skärmattan till cameon och skurit ut lite granar.... Ska göra sån där jakt Box som jag har gjort tidigare...
Här om dan gjorde jag "korvmackor" :-)
Sedan jag uppdaterade till den senaste versionen v3 så har jag upptäckt att den vill inte sparadom senaste ändringarna i skärfilen som jag har gjort....!
Men jag har även under hösten haft virus, så det kan ju även vara det som "spökar". Men som tur är så är alla dom skärfiler som jag sparat tidigare är kvar, hade varit lite jobbigt och traeca om alla skärfiler, nu är det bra när jag fyllt hela bladet med de detaljer jag vill skära ut som den inte sparar när jag avslutar....

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards