Alla inlägg den 14 november 2014

Av Linda - 14 november 2014 12:00

Såg en film på nätet om att maska ett brev....

Här är filmen...


https://www.youtube.com/watch?v=9yVrTrmJZN4&feature=youtu.be


Blev så sugen på att prova själv   


Sagt o gjort.....


Använder distress ink, Walnut Stain och blender verktyget. Ser på bilden att jag använder pumic stone, men bytte sedan till Walnuten, för jag tyckte den blev bättre....



Saw a movie online to conceal a letter ....
Here is the movie...Was so excited to try it yourself
Work done O .....
Using Distress Ink, Walnut Stain and blender tool. Look at the picture that I use pumic least, but then switched to Walnuten, because I thought it was better ....


 


Här har jag skuggat klart


 



Använde en stor stämpel jag har med noter på och en tomte stämpel som följde med i en tidning jag har köpt. Den kommer från bo bunny.


Used a large stamp I have with notes and an santa stamp that came in a magazine I bought. It comes from bo bunny


 



Tog ett kvistpapper och stämplade med en clear stämpel från bo bunny så att det ser ut som trä eller brädor i bakgrunden. God jul stämpeln kommer från ett ark med stämplar från Reprint.


Took a sprig of paper and stamped with a clear stamp from live bunny to make it look like wood or boards in the background. Merry Christmas stamp is from a sheet of stamps from Reprint


 


Tack för titten!


Thanks for the wisit!.


Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards