Alla inlägg den 11 november 2014

Av Linda - 11 november 2014 11:15

   Tänkte jag kan "spinna vidare" på gårdagens inlägg......


Jag bloggade då om beställningskortet som jag har gjort....Temat och färgerna visste jag vad jag skulle använda.....


Men tänk hur det är när man skapar..... Man byter ut saker provar lite andra delar och så är man inte nöjd med det så då tar man fram änne mera saker och sen är "cirkusen" igång.....

Jag hade nyligen plockat ihop i mitt hobbyrum för att börja med detta kort, och tur var det!

För man drar fram så oerhört mycket saker, för man vill ju bli nöjd med sin "skapelse"....


Så då tog jag denna bild..... Och då visar detta enbart där jag har min 3 meter långa "stå bänk" där jag kan stå och pyssla.... Men det är ett kreaktivt och roligt kaos!   

Skulle aldrig i hela mitt liv vilja vara utan mitt pyssel!

Det skänker mig lugn och fyller på min energi, där jag kan "tanka" kraft.


Sen är jag duktig på att "sväva" ut..... Håller jag på med en sak så kan jag under processen komma på något annat så då börjar jag med det oxå, och så vidare och då drar jag fram ännu mer!

Ni som pysslar känner säkert igen er!   



Thought I could "reflect upon" on yesterday's post ......
I blogged about when ordering the card that I made .... The theme and the colors I knew what I would use .....
But imagine how it is when you create ..... replacing things, try some other parts and then you are not happy with it so as to display the brow more things and then it is "Circus" started .....
I had recently picked up my hobby room to begin with this card, and luckily it!
In order to draw up so much stuff, because you want to be a happy with his "creation" ....
So then I took this picture ..... And then this shows just where I have my 3-meter-long "stand bench" where I can stand and tweaking .... But it is a kreaktivt and fun turmoil   
Would never in my life want to be without my crafts!
It gives me peace and replenish my energy where I can "fill up" effect.

Then I'm good at "float" out ..... Am I the one thing I can during the process of coming up with something else, then I start with the oxå, and so on and then I pull up even more!
You who are crafting know how it can be.....   







 
 
 
 
 



Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards