Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Linda - 17 mars 2014 18:48

Ja nu har det varit väldigt lugnt på pysslefronten....


Men nu ska jag visa det andra kortet som jag gjort med en skärfil som jag köpte på samma ställe som "bok kortet" som jag visade i det andra inlägget.


Allt är utskuret med min silhouette Cameo.


Kunde inte motstå denna skönhet!   


Men jag missade när jag skar ut att jag kunde ha gjort det till ett "vanligt" kort som man öppnar, så därför gjorde jag en egen etikett som passade till och som man kan skriva sin hälsning på. Kortet är uppbyggt i lager på lager.


Well now it has been very quiet on  the crafting front ....
But now I see the other card I made with a cutting file that I bought at the same place as "book card" that I showed in the other post.
Everything is cut out with my Silhouette Cameo.
Could not resist this beauty!
But I missed when I cut out that I could have made it to a "normal" card that you open, so why did I own labels that fit into and that one can write their greetings. The card is built in layers.



 


Blommorna är utskurna en exta gång och sedan dit limmat så att det blir lite 3:d modell. 


The flowers are cut an exta time and then there glued so that it gets a little 3 d model.


 


Bandet som jag satte fast ettiketen med går i samma som utskärningarna runt stöveln.   



The ribbon that I fastened the label is the same as the cut-outs around the boot.

 



Tack för besöket!


Thanks for visiting!

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards