Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Linda - 8 januari 2014 16:51

En favorit i repris!   


Har fått beställning på 2 st bröllopskort, så jag gjorde detta som 1 av dom.



A favorite in the replay!   
Has received an order for 2 pcs wedding card, so I did this as one of them.

 

 



Har gjort det här förut,men tycker att det är så läckert så jag gjorde ett till! Allt är utskuret med min silhouette Cameo.


Slagen till smokingen eller fracken är utvikta och flugan sitter med 3:D kuddar så att den står ut.



Have done this before, but think it is so fine so I made another one! Everything is cut out with my Silhouette Cameo.
Beaten to the tuxedo or tailcoat is unfolded and the fly sits with 3: D cushions so that it stands out.

 
 


 


"klänningen" har fått ett sating bälte och en liten satingblomma.



 

The "Dress" has received a sating belt and a small sating flower


 



Klänningen är embossad "präglad" i min vagabond så att det blir ett mönster i papperet.


 

The dress is embossed "imprinted" in my vagabond so that there is a pattern in the paper.


 


Tack för titten!


Thank you for the visiting.


Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards