Alla inlägg den 13 november 2013

Av Linda - 13 november 2013 21:48

Har kommit i gång lite smått med jul kort   


Har även denna gång använt min silhouette...


Bakstycket den bruna är utskuren med den!

Jag hämtade hem en bild som försetällde pergamentsrulle och trace:ade och gjorde en skärfil av denna.

Som jag har använt här.

Sedan har jag suttit med big blad eller falsben och vikit upp kanterna och sedan har jag "sotat" ner kanterna med en brun stämpeldyna för att det ska se gammalt och slitet ut.



Have made some  Christmas cards
Has this time used my silhouette ...
The back cover, the brown is cut with it!
I brought home a picture försetällde roll of parchment and trace systems for and made a skärfil of this.
As I have used here.
Since I have been with the big blade or bone folder and folded up the edges and then I "Smoked" the edges with a brown ink pad to make it look old and worn out.



 


Sedan har jag ljus och blad som jag har dekorerat med glitterlim i lågorna och på bladen.


 

Then I have decorated with glitter glue in the flames and the leaves.


 


Texten är oxå utskurna i silhouetten, som jag sedan har gjort en fil med skugga till.

Och dom är monterade med 3:d kuddar för att dom ska stå ut lite från kortet.


The text is also with cut in the silhouette, which I have done a file with shadow to.
And they are fitted with 3 d pillows for them to stand out a bit from the card


 


Tack för titten!


Thanks for visiting!

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards