Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Linda - 9 juni 2013 21:59

Började redan igår med detta kort.....


Det va ju sån bröllops yra i Sverige igår när prinsessan Madelene och Chriss gifte sig!

Följde det på tv och pysslade samtidigt!


Skärfilen till detta kort har jag fått i en av grupperna jag är med i på FB.

Men det va lite krångligt för måtten stämde inte så det blev lite mekande för att få ihop det....


Och när jag sedan hade monterat ihop allt och det va nästan klart så råkade jag kleta med limpistolen

på klänningen....   

Då la jag ned för dagen och tog tag i det idag igen.....   


Lyckade med lite hjälp av en vän från sidan få till en swirl som jag lyckades dölja fadäsen med....


Så här blev resultatet...


 


Känningens underdel är embossad i min vagabond


Flugan har jag satt 3:D kuddar under så att den står ut en bit...


 



Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards