Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Linda - 31 juli 2012 20:35

Trodde att jag hade visat dessa kort förut,men nu när jag kollar in inläggen under kategorin barn,så har jag inte gjort de.....   


Rätt så enkla kort inte så mycket "jobb" eller rättare sagt lull lull.....


För även om det är ett "enklare" kort så är det ju jobb bakom.....


Har färglagt killen  med akvarellpennor och sedan "blandat" ihop färgerna med en "vattentank" penna....

Sedan så är bakgrunden som dom är satta på utskurna med spellbinders mall....

Texten är embossat....  Så visst ligger det jobb bakom.... Gjorde även kort utan text för det har folk frågat efter....


 




Som ni ser så är det en hög med kort.....

Syrran har varit på marknad och har haft med sig mina kort!....

Har sålt en del men inte så mycket som det brukar men ändå!   


Så när jag ändå gjorde så gjorde jag en "radda" för att kunna ha på "lager" men det lagret är inte vidare

fyllt kan jag säga.... Men jag får försöka knåpa mer framöver så får vi se om det blir fyllt....


Tänkte ju göra så i vintras att knåpa så att jag skulle ha när syrran skulle på marknad.... Men så blev det inte...

Livet kom emellan..... Så jag får göra ett nytt försök......


Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards