Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Linda - 25 juli 2012 14:24

Minns ni att jag berättade om denna kruka?


 


I fjol hade jag kantlobelior i denna och den blev inte alls så roligt som när min syster hade lånat krukan av mig.... Men hon hade växthus och kunde ju driva på dom lite extra....


Så i år slog jag till och satte hänglobelior i den......

Då började det likna nått!   


Så nu kan jag säga att den liknar då syrran hade den....


 




Här på gården va det en damm när sambon va liten.....Vi grävde upp den i fjol och sedan har sambon kämpat med att få den tät och att få betongen att brinna..... Antagligen så va den för gammal den vi provade med först...

Men efter mycket om och men så är nu dammen skapligt tät och damen ditsatt som sambon köpte på loppis innan jag flyttade till dessa breddgrader....   


Så nu sitter jag ibland i soffan och bara njuter!


 






Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards