Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Linda - 15 juli 2012 21:13

Ja det går trögt här i bloggen....


Men lite har jag skapat.......


Jag va bjuden på kalas till en kompis som fyllde 40 förra helgen..... Och innan operationen så hann jag inte göra något kort.... Så jag hade 14 dagar på mig att göra ett... Och det va tur,för jag knåpade lite och svetten lackade, och jag kände mig "svajig" på grund av yrseln......


Men jag knåpade lite varje dag och fick till detta.....    


Jag har fotat ute,och ser nu att det är skuggor......





Lite bilder på detaljerna..... Mönstert som är på blommorna har jag fått till i embossingfolder...


  


Gräset och staketet och 40, har jag skurit ut i min Silhouette....


  


 



Det gick åt mycket 3:d kuddar för att effekt....    



Insidan.....

Jag skrev ut på datorn lite som hände 1972 och gjorde en ficka för presentkortet.....


 


Hon som fick kortet blev glad! och såg vilket jobb jag hade lagt ner för hon är själv en kortmakare... Det är extra kul att göra kort till dom som vet vilket jobb man lägger ner!



Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards