Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Linda - 27 juni 2012 15:24

Har glömt att visa mitt senaste köp!


 



   



Innan jag åkte in för operation så beställde jag en Vagabond från Tim Hotlz...

En "mangelmaskin" för papper.....


Det lilla jag har provat den så är jag HEL nöjd!

Den har inte fått komma på rätt plats än här i hobbyrummet än,men jag har den framme så jag kör lite med den...

Jag håller på och knåpar med ett kort till en vän som fyller 40 år...


Jag beställde även lite nya embossing foldrar.... Det är som en plastmapp som du lägger papperet i och kör igenom maskinen så får du mönster på papperet...


Jag köpte polka (prickar) och brick wall (tegel vägg) Och 2 st från Tim holtz,den ena blir det  rutor med och den andra ränder....


 


Som tur va så hade jag köpt till en platta som jag inte visste riktigt vad jag skulle ha den till....  Svart va den... För utan den så hade jag inte kunnat embossa med spellbinders......


Här har jag gjort en liten film......   


Först har jag kört appperet i en embossing folder så att jag får till rutorna på papperet....

Denna gång så kör jag igenom med spellbinder för att få ut figuren....



 

Näe nu blir det att gå och vila en stund.....

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards