Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Linda - 17 juni 2012 15:37

Jag här är det tomt emellan åt.... Sorry...


Jag har haft fullt upp "med mitt liv"     


Massor med möten och en magnetröntgen..... Den har jag väntat på hela våren...

Men när den väl va gjord så blev det snabba ryck....

I morgon ska jag opereras... Inget jätte allvarligt med dock så ska det bli gjort!

Jag hoppas att jag vaknar ur narkosen och "är mig själv" alltså ingen stroke eller blodpropp eller dyl....

Ja men vet aldrig......


Iallafall så ska jag bjuda på en söt film som jag tog här hemma på bron i lördags.....

Jag skulle gå ut och tömma kaffepannan på sump så upptäcker jag en liten liten varelse som sitter på mattan och sover!

Jag har ju kunnat kliva på den!

Men snabbt som ögat in och hämta kameran och skrammlade som attan så jag tänkte den där lilla vännen är nog borta när jag öppnar dörren igen.... Men den satt kvar och sov så gott....


Tills stora Linda kom och väckte den....    


Ville se om den levde och jag tänkte att jag lyfter väl ner mattan på gräset... Men när det skulle göras så blev det fart.... den satte iväg in under broräcket och ner i rabatten och pep.... Hoppas att den överlevde!



 


Håll nu alla tummar och tår som går för mig i morgon!

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards