Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Lite bloggande....

Av Linda - 2 mars 2012 19:35

Ja,det blir lite lite av den sorten just nu.....


Har fått börjat med en ny medicin,så jag har haft en del biverkningar.......

Sedan på de så har jag dragit på mig ryggskott...


Men igår va jag till Kiropraktorn..... Det blev något bättre i nacken och axlarna,men då blev vekryggen sämre....


Så idag har jag provat det mesta..... Promenad,vila,värktabletter,kyla,spikmatta.....

Men jag vet att det kan ta någon dag innan man är "på banan" igen......


Så håll ut,så kommer det nog ett inlägg va det lider....   

 
 
Tant Marit

Tant Marit

7 mars 2012 23:19

Men du, du tror inte det var ett skott på skottdagen som "tog fel" då?
I så fall skall du nog se att det snart går över...

KRAM.

http://tantmarit.se

 
Ingen bild

Linda

8 mars 2012 16:39

Ja om det ändå hade varit så väl!

Efter en helg helg från HELL! Så fick jag en tid i tisdags.....
Kände mig så mjuk och go när jag kom från Kiropraktorn.....
Men nu sitter det lixom mellan skulderbladen och nacken någonting.... Har som en stor knöl som värker....
Är spänd,men det går inte att slappna av riktigt....

Skulle så gärna ta en hårdhänt massage nu..... Men ingen orkar ge mig de! :-(
Men jag kom på en smart ide.... Bonussonen vill tjäna lite pengar.... Så jag la mig på en yoga matta och han stod på knä bredvid och "knådade" mig med en massage grej som är i trä...
Jag visade även vart han bara skulle trycka,för att ev få det lite bättre...
Ibörjan va han försiktig,men sen vågade han mer! :-)
Men jag vet inte ja.... För en stund sadan tyckte jag att det började sticka i vänster hand.... Vet inte om det beror på knölen eller om han råkade trycka för hårt på något som kanske inte va så bra..... Men jag hoppas på att det går över!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 11 september 2017 22:29

Idag är det 2 år sedan pappa gick bort..... Det va minst sagt ett händelserikt år 2015..... Jag vill varna känsliga, att det kommer bilder på kistan.....   Jag bestämde på en gång att jag skulle göra kistdekorationen! Jag har hållit på tidiga...

Av Linda - 23 mars 2017 20:01

Har idag "letat fram" en skärfil som jag har gjort tidigare... Det är en fil med min stämpel som jag har för o stämpla baktill på mina alster... Men efter att ha stämplat fel x antal ggr o har fått rädda eller kassera alster pga av det kändes int...

Av Linda - 28 december 2016 23:31


Nu har pyssellusten återkommit ? Ibland får man vänta in den.... Så nu knåpar jag med något som ska bli grattiskort framöver.... ...

Av Linda - 28 november 2016 16:37


Köpte grejerna till den här ljusstaken för 2 år sedan, men nu äntligen så kom jag till skott.... Trodde att jag skulle kunna få ner 4 st ljus.... Men då har det blivit alldeles för tätt mellan dom.... Har stoppat tidningspapper i botten, för o få u...

Av Linda - 15 november 2016 12:44

Såg det här tipset på Fb.... Tänk att man glömmer bort saker som man har i byrålådan..... Blir nog till o ta fram dom o göra något effektfullt ? https://www.facebook.com/linda.nilsson.1291/posts/1249864005077611 ...

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards