Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Linda - 17 februari 2012 17:51

Skapar en ny kategori som heter verktyg.....


Här kan jag visa vertyg som jag är sugen på och sedan även mina egna vertyg kan ju komma att hamna här.....  


Jag har hittat nått som jag är intresserad av.....   


Det har funits olika pennor som man färglägger med.... Promarker,bla..... Dyrt blir det om man skulle ha alla

Dom är blend bara,alltså att man kan blanda ihop dom,och skugga med dom.....

Den enda pennan i den sorten jag har är blush.... Och den färglägger jag huden på tex människor som jag stämplat....Jag har varit lite rädd att köpa några fler för att jag använder den så sällan och hade jag många skulle dom ju torka!


Men annars så färglägger jag med akvarellpennor och blandar ihop färgerna med en "penselpenna" Det ser ut som en penna med an "vattentank" på och med en pensel..... Så blandar man med den....


MEN nu har jag hittat något annat!!


Har sett att dom kostar mellan 945-1100 ca.... Men då färutsätter de att man köper ALLA 37 st........Annars så kostar dom runt 37 kr st....

MEN OJ,vad mycket roligt man skulle kunna göra med dom!


Kolla på filmen!


http://www.youtube.com/watch?v=SYAPWcZ3WSQ



Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards