Alla inlägg den 7 november 2011

Av Linda - 7 november 2011 22:19

Ja nu menar jag bloggen.....


Kollade in min statestik och ena dan va det väl 7 besökare sen va det noll och sedan 7 igen....

Så det är verkligen upp och ner.....


Livet går sakta tillbaka till "normal", men jag försöker hela tiden hålla tankarna på annat....


Så idag har jag varit till grannen och "tjatat" en stund och skrivit av recept.... Men insåg att skulle jag skriva av alla som jag ville ha så skulle jag ha fått varit kvar till natta..... Så jag lånade några och ska kopiera av dom....


Bla så hittade jag ett på kokostoscabitar.... Och det ville jag prova! För när jag va på träff sisst med dom som jag har gått i nätverk med, då fikade vi och dom tog nån sån kaka, så nu ville jag prova att göra....

Men jag vet inte ja..... Tyckte kakan blev så tunn och sen ska man skära den i bitar..... Så det blir nog att modifiera om receptet eller så göra mer smet så blir det ju tjockare!   

Ingen bild på detta dock....


Men jag har lite gamla bilder som jag kan blogga om!


Rensade ut "växthuset" för nån vecka sen och mina morötter hade fått åkt in hit i hallen för att "växa" på sig...

Men insåg efter ett tag att inget hände där så det va lika bra att rycka upp dom ur blomlådan....


Det va ju som sagt ett försök med att sätta i en blomlåda..... Men det kan nog bli fler gånger bara det att då får den stå i "växthuset" för jag tror att det blev för "kallt" och framför allt för blött i lådan åt dom..... även om jag hade lådan i solen under en björk,så regnade det så hemskt att lådan va ju i princip alltid blöt.... Tillslut fick den "åka in" i "växthuset" den med för att gona till sig.... Och det va nog tur för OJ OJ va små dom va!!

Bite size kan man säga....   

Men goda va dom! Så det blir nog att försöka sig på det igen!


 



 

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards