Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linda - 3 november 2011 18:50

Men livet är en berg & dal bana för mig just nu......


Vissa dagar går bättre,medans anda är helt åt skogen... Igår va en sånn....


Idag är det lite bättre... MEN det slår mig att det är 1 månad sen DET hände.....


Har varit på en tripp söderöver.... Bla till Ullared.... (sorry Tanten men vi hann inte in till dig)


På vägen ner fick vi punktering..... Där står vi 4 st kvinnor varav en höggravid och byter däck...

Bil efter bil och en traktor med vagn PASSERAR! Tanken slår en... Det hade ALDRIG hänt här....

MEN kvinnor kan!  Mutrarna satt som berget,men som tur är så är man stadig på jorden

så jag ställde mig och "gungade" på fälgkorset och PANG så kom dom en efter en    

När det väl va gjort kunde vi tryggt fortsätta vår resa.


När vi åkte hem hade vi tur!  Strax innan vi kommer till avfarten mot gränna så är

det en stor olycka med 2 st lastbilar inblandade,varav den ena hade en stor båt som last.

Huga hur den lastbilen såg ut! Hela hytten va i princip intryckt, undrar om den personen

överlevde.... Men vi slapp som sagt bli inblanade i nån olycka eller dyl på vår resa så det

va ju skönt!


Jag behövde den här resan känns det som... Att på komma bort ett tag... Men samtidigt

så har det varit jobbigt... Är inte direkt road just nu att röra mig ute bland folk. Och se

vissa saker va rent ut sagt skitjobbigt.


Endel fynd blev det! Bland annat en fin hissgardin till hallen.... Sen köpte jag 3 st svampar

som är så fina! Jag tänkte ha dom på bron men jag törs nog inte ställa ut dom om dom

skulle blåsa omkull!


Kan tyvärr inte visa några bilder på dessa,för jag har lånat ut min kamera till syrran, så

att hon skulle kuna fota Johanna, för hennes kamera är trasig.

Med Johanna händer det grejjer! Hon GÅR nu!

Dock är hon väldigt ostadig så man får hela tiden va med och passa, och sen är hon lite

osäker,men hon går!

Mosters lillpipa kallar jag henne     Va lite barnvakt till henne när mamma och pappa skulle på

banken när vi va där,och det gick toppenbra! sen följde dom med upp för syrran skulle jobba en

helg,så jag fick lite extra tid med henne..... UNDERBART

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards