Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Leksand

Av Linda - 30 juni 2011 12:27

Japp!


Idag börjar min resa mot Leksand.....

Jag ska åka dit på hobbymässa.....


Ska bli SÅ himla kul!


Jag hoppas på att få tag i lite nya grejjer och sen att få inspiration så att det blir lite nya skapelser framöver!


Så jag återkommer med mer info när jag har varit där!


Ha det så bra i sommar värmen!


PS...


Lägger in en bild på blommorna som jag har på vägen upp till vårt hus.

En bit upp efter vår väg så delar den sig till en "allmänning" en gammal mer eller minder igenvuxen väg... Där har jag placerat ut en stol och ett "tvättställ" ett sånt som man hade förr för att ha tvättfatet och kannan under.... I det så har planterat blomster...


 


 

 
 
Viktkamp

Viktkamp

30 juni 2011 21:52

Roligt med hobbymässa =)

http://viktkamp.webblogg.se

 
Tanten

Tanten

1 juli 2011 20:35

Men VAR hittar du allt?
Har du gjort hål i fatet så att vatten kan rinna ut? Om du har gjort det, HUR gjorde du då? Jag har ett stort fat som jag funderar på att ställa ut, men jag vet inte...

http://tantmarit.sese

 
Ingen bild

Linda

6 juli 2011 12:09

Viktkamp: Hej och välkommen till min blogg! Kul att du har hittat mig!

Tanten: Jo det är så här... Stället köpte jag för att det följde med en kanna, fat och ett tvälfat som jag skulle ha på min skänk som har ett lock som man öppnar så man kan ha det där som fint.... Men följde stället som jag sparade och hade ute på min balkong.... Nu har det fått flyttat ut vid vägen... Fatet som blommorna är satta i är ett gammalt kokums tvättfat,som det hade rostat hål i så det passade ju bra så att blommorna inte ruttnar om det regnar....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 11 september 2017 22:29

Idag är det 2 år sedan pappa gick bort..... Det va minst sagt ett händelserikt år 2015..... Jag vill varna känsliga, att det kommer bilder på kistan.....   Jag bestämde på en gång att jag skulle göra kistdekorationen! Jag har hållit på tidiga...

Av Linda - 23 mars 2017 20:01

Har idag "letat fram" en skärfil som jag har gjort tidigare... Det är en fil med min stämpel som jag har för o stämpla baktill på mina alster... Men efter att ha stämplat fel x antal ggr o har fått rädda eller kassera alster pga av det kändes int...

Av Linda - 28 december 2016 23:31


Nu har pyssellusten återkommit ? Ibland får man vänta in den.... Så nu knåpar jag med något som ska bli grattiskort framöver.... ...

Av Linda - 28 november 2016 16:37


Köpte grejerna till den här ljusstaken för 2 år sedan, men nu äntligen så kom jag till skott.... Trodde att jag skulle kunna få ner 4 st ljus.... Men då har det blivit alldeles för tätt mellan dom.... Har stoppat tidningspapper i botten, för o få u...

Av Linda - 15 november 2016 12:44

Såg det här tipset på Fb.... Tänk att man glömmer bort saker som man har i byrålådan..... Blir nog till o ta fram dom o göra något effektfullt ? https://www.facebook.com/linda.nilsson.1291/posts/1249864005077611 ...

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards