Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linda - 4 maj 2011 23:25

Har gjort detta kort tidigare....Men tror inte jag har visat det här.....


Just nu håller jag på att förbereda en del kort ,Men det uppstod ett problem.... Promarker pennan som jag använder och färglägger "huden" med på de motiv jag har stämplat och färglagt la av.....

Satt och tänkte,tänk vad den här pennan har hållit länge.... Jo men tjena!

Bara för det så blev den sämre och sämre......



Meningen va att mamma skulle till stan och hämta hem min ömme fader nångång denna vecka.... Men så fick han åka taxi hem...... Ja det va väl bra, men jag blev utan penna...... Men skam den som ger sig..... Ringde dit jag vet att dom säljer sånna pennor och frågade snällt om dom kunde skicka en till mig.....

Jo då det skulle gå bra, men dom va slut......

Men men dom skulle ringa när dom hade kommit in, och skulle då "dra" på mitt kort.... Tur kanske för jag vet inte när jag ska in till stan nästa gång....


Men nu till mitt raggar kort!   


 

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards