Alla inlägg den 25 april 2011

Av Linda - 25 april 2011 20:23

Vet att jag har sagt att jag inte skra "skriva om mig själv här" utan att jag gör det i min andra blogg..... Men lite va?.....  


Vårfix med pärlan.... Åkte 2 turer i påskhelgen....


  


Va upp på berget och kollade in vindkraftverken....

OJ OJ OJ vad stora dom är!  MÄKTIGT!!

Det är 80 meter i diameter på vingarna....


 


Dom står så högt så man får en fin utsikt!

Fjällen med smältande snö i skidbacken....


 


Och byn som jag växte upp i...


 

Sedan fick jag snusa på på bebis!

Johanna är nu 4 mån, och är så stark och stadig!

Hon har börjat få provsmaka mat.... Så potatis har hon provat och det gick bra!


 


Men det blev en underlig helg.....

Pappa åkte in i torsdags och blev inlagd på sjukhuset och mamma va där med honom... Så även om det var "huset fullt" så saknades det någon. På onsdag ska han till Umeå för vidare undersökning.... Så vi får se när han kommer hem....



Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards