Alla inlägg den 13 april 2011

Av Linda - 13 april 2011 19:56

Har haft teleavbrott här sen i måndags....


Jag det började att krångla redan i helgen..... Trodde att datorn hade fått nått fel för internet avbröts hela tiden och trådlösa telefon va jag beredd att kassta, för huga va det skrapade i den.....


På måndagen va det till och från ingen signal i luren för att sedan bli helt dött....


Detta är väl så typiskt när man verkligen behöver både telefon och internet??!!


Idag va dom hit då visade det sig att det va en MYCKET dårlig skarv i den kabel som dom bytte när björken rasade ner över den sisst.....


Ringde upp telefonbolaget och som det verkar så ska jag bli kompenserad..... och va jag inte nöjd med avdraget så fick jag återkomma..... Så det återstår att se vad det blir för avdrag... Men sen skulle jag få 200 kr att ringa för... Alltid något.... Det räcker väl i några månader så lite som vi ringer för!    

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards