Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 8 mars 2011 15:45

Åkte i helgen som var hem till mor och far......

Dit hade även syrran och hennes lilla familj kommit!   


Skulle ha haft med sambon men han hade feber och kände sig kurig så han lämnade jag hemma.... Lite dårligt samvete hade jag, men jag ville ju så gärna snusa på lillan   


Visst fick vi gosa allt! Men dock va det lite sura miner oxå......

Men mest va det väl för att vi va så många som ville passa på, så hon lessnade väl.....


Här är det morfar som passar på.....


  


Nått litet leende bjöd hon även på......

Ska bli spännande att följa henne och se hennes utveckling.

Nu vid 2,5 månad så vänder hon sig från mage till rygg, håller huvudet själv och vill mest stå på sina starka små ben.

Nästa gång vi ses blir till påsk om alla är pigg och kry då....

Av Linda - 2 mars 2011 17:12

En sån här "apparat" vill jag ha....   


http://www.sizzix.com/product/2313


När bilden öppnas så står det video till vänster högst upp bredvid

"resväskan" klicka där får du se vad mycket kul man kan göra med denna apparat.


Tänk att slippa sitta och veva som jag gör nu....

Men den konstar 2150 pix.... Hos Slöjd detaljer

 Men drömma kan man ju!   


Den kom tydligen ut i svensk verson nu i slutet på februari.....

Så den kanske bli billigare om man väntar ett tag....


Kanske,kanske den kan kan bli verklighet om FK ändrar på sitt beslut.....

Skickade in papperen till dom idag om överklagande... För se vad dom "hittar" på nu.... Om det är ÄNNU mer papper som det ska kompliteras med....

Av Linda - 1 mars 2011 17:47

Har börjat lite smått och knåpat med påskkort...


Mycket enkla kort, men som förhoppningsvis ska funka.....

Har lite dårligt med påskstämplar tycker jag.....

Så jag har lite svårt med att "få till dom"  har inget som passar...

Det är väl det värsta med den här hobbyn... Spelar ingen roll hur mycket grejjer man har så har man ändå inte "rätt" saker....   


    

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards