Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linda - 2 december 2010 15:44

Blir så LESS!!!!


Har fått nått jäkla skit på datorn......


Skulle kolla efter en brännare till pelletsen igår... och inne hos ett FÖRETAG så får jag plötsligt nått alldeles "gratis"

En diskdefragmenterare som går i gång automatiskt när datorn startar....

Den varnar att hårdisken på c är full eller att den är utsatt för hot.


Alla ikoner + det blåa fältet är borta + min bakgrund...

Men gå in på min mail + intenet genom den, det går bra :-)


Brorsan sa att det verkar vara nått som "dom" vill sälja.... och mycket riktigt...

Fick upp att man kunde gå vidare och köpa ett program som skulle fixa detta....

HHMMM......

Vissa gånger så är den blåa randen längst ner framme när jag har startat om datorn... Då kan jag gå in på C och kolla och den hårddisken är inte alls full.....


Skulle nyss lägga in en bild på det jag håller på med nu.... Men si det gick inte...

ska prova via skrivaren.... HE HE HE.


Ska bli skönt med en ny dator! Har krånglat lite med denna.... Men det är väl så....Att ju mer man lär sig att göra och ju mer grejjer man vill kunna göra då behöver datorn oxå bytas ut för den orkar lixom inte med...


Återkommer med ett inlägg om det funkar att få in en bild via skrivarens kortläsare....

Annars så håller jag på och stöper kaffekopps ljus.....


Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards