Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Linda - 27 oktober 2010 18:22

Tänkte att jag fortsätter väl visa mitt hobbyrum för er!   


Den långa väggen med 3 meters bänken har ni ju redan sett...


Snett över därifrån så har jag ett bord där jag kan sitta och färglägga eller

Embossa eller sitta och klippa... Sedan har jag även datorn där!


Under hyllorna har jag satt stänger som är köpta på IKEA som egentligen är för kök.. På dom har jag hängt små hinkar som var till... Däri har jag pennor, saxar

klister och dyl. Nära och bra!


Bild före innan allt va inställt.


  


 Bild efter... Ja efter bombnedslaget....   


Ostädat... Men VÄLDIGT kreaktivt!



Ställningen till vänster i bild....

Den har ja köpt när Domus skulle sluta sin verksamhet i Östersund...

Det har varit kort/papper i det förut, så det är fyrsidigt och har hjul så att

den går att flytta runt.....


   


På den ena av sidorna har jag plockat bort hållaren för kort för det gick och göra var för sig.... Där har jag s-krokar så att jag kan ha saker hängandes som jag lätt vill kolla i och kunna bläddra i....

  

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards