Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Linda - 19 oktober 2010 19:03

Har som sagt hållit på med mitt hobbyrum i några dagar....


I november ska jag ha några vänner som kommer hit och vi ska göra julkort....

Har funderat ett tag på att skaffa ett bord där man kan sitta några och pyssla +

att där skulle jag kunna ha min symaskin... 

Ha endel som behöver sys nu bla nya gardiner...Så det hade varit toppen ocg kunna ha symaskinen uppe ett tag utan att behöva plocka ner den....


Jag har en kökssoffa som har stått ute i "sommarstugan"eller vårt förråd just nu.


Den åkte in nu.... Perfekt att kunna ha förvaring i den!

Där hamnade mina tapetböcker som jag fick av en vän!

Enkelt att bara öppna och plocka fram!


Före hade jag ett tapetserarbord med en massa jox på....

+ en massa annat bredvid....



Efter:



Ovanför soffan + andra väggen ska jag sätta upp hyllor på....

Där ska jag ha lite gamla burkar och dyl..... Det finns i dom 2 banankortongerna som står bredvid soffan....

Men det fattas ett bord!!!!!   


Mor o far va hit igår och jag trodde i min vildaste fantasi att i deras föråd finns det köksbord! har tänk mig ett med perstorps latta ett sånt man kan dra ut

och göra större....

Det har funnits sånna flera stycken i deras gömmor men icke nu....  

Skivor fanns och tydligen massor med ben men inget underrede...  

Mycket lustigt! Får se om pappa kan snickra ihop nått.....


Annars blir det i en sissta lösning så länge att ta in det vi har haft på balkongen...Men det är nog inte så rolig skiva på de eftersom att det har stått ute i regnrusket som va i sommar.....


Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig......

Jag trodde att allt skulle vara klart nu.....


Fortsättning följer.  

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards