Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Linda - 8 oktober 2010 16:26

Har varit söder över i några dagar...

Träffat släkt och endel kändisar....   


Här kommer en bildkavalkad på hel del  av det jag shoppade för att pyssla med...


På panduro outelet i Ullared hittade jag detta...



Sedan va jag givitvis in på Gekås.... Dom hade oxå endel hobby...

Gissa om man va där och kollade....  


    

Stickers....


 


Brads eller ljungfruben...



Wellpapp i olika färger.


   


Själhäftande glitterark



Blommor och 3:d kuddar



Filtdekoration med klister på baksidan



På Magnolia i Borås så hittade jag lite av varje oxå....


Martha stewart stans.


   


Stämplar och lite dies.



Hittade en affär på nätet innan vi åkte som oxå fanns i Borås...   

Pysselskafferiet hette den!

Jätte trevlig tjej som ägde den kan verkligen rekomenderas!

Jag kom dit 17.55 och hon stängde 18... Svettig va man men som tur va så fick jag stanna en god stund till.... kl 19 klev jag ut med en hel del fina saker!       


Papper....

 


En pappersförvaring som expanderar.




Pearlmaker i alla möjliga färger. En "snöpenna" som ska bli intressant att prova,tejp + skärgrejjer till min fiskars skärmaskin.....



Så nu är det bara att sätta igång och pyssla för glatta livet!                

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Ovido - Quiz & Flashcards