Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linda - 9 augusti 2010 18:23

Tänk hur mycket pyssel man än har så är det NÅTT som saknas....


Fick reda på att en vän hade opererats i natt och jag tänkte göra ett krya på dig kort...

Jaha vad saknas då??

Jo krya på dig stämpel... Är rätt säker på att jag hade en...

Men då fick det bli tänker på dig i stället....


Så här blev kortet....


  


Jag har blandat distress ink, weathered wood och milled lavender. Sedan skrynklade jag ihop papperet och vecklae ut det och strök på lite pumice stone, för att förstärka vecken.... Sedan fram med strykjärnet för att släta ut det...

sedan stämplade jag på motiven....

Monterade dit 3 st rosor och blad.

Sedan jag tog kortet så monterade jag dit en grön fjäril stansad i min nya  Martha Stewart stans...

Av Linda - 9 augusti 2010 13:17

Idag öser regnet ner.

Då gäller det att passa på och pyssla!    

Håller på och gör fler "raggar kort" fördom har tagit slut...

Så håll till godo det kommer kanske nått nytt alster snart!

Presentation


Älskar att göra kort och att pyssla. Testar nu att göra en blogg får se hur det kommer att gå.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gäster


Skapa flashcards